Workshop-ul a avut ca scop informarea antreprenorilor cu privire la modul în care schimbările impuse recent de Google și Facebook vor influența strategiile de marketing online în 2018.

Seminarul a fost structurat în două etape, prima parte - teoretică, iar cea de-a doua parte – practică, s-a desfășurat într-un mod interactiv, fiind încheiat de o sesiune de întrebări și răspunsuri.

FacebookTwitterGoogle BookmarksRedditTechnoratiLinkedIn

Informații utile

Oportunități

Companie israeliană, producătoare de cosmetice care tratează problemele pielii (acnee, psoriazis, dermatită atopică, seboree), își dorește un parteneriat cu o firmă producătoare similară din...

Târguri Expoziții Deplasări

Camera de Comerț și Industrie România-Israel a participat la Cybertech, una dintre cel mai mari conferințe din domeniul tehnologiei cibernetice și oferă partcipanților o oportunitate unică de a se familiariza...

Evenimente

Camera de Comerț și Industrie România-Israel a fost gazda workshop-ului „Schimbările din Digital Marketing în 2018” organizat și prezentat de agenția de marketing re7consulting România....
More inEvenimente  

Dialog cu autoritățile

Camera de Comerț și Industrie România-Israel a organizat pe data de 16 iulie evenimentul „Situația fondurilor europene”. Membrii noștri au avut oportunitatea de a afla informații și noutăți despre...